23948sdkhjf

Bodyshop lanserar skönhetsportal

Med start i dag, måndag, samlar skönhetsvarumärket The body shop alla sina digitala kanaler till en portal, Beautywithheart.se. Syftet är att ytterligare stärka positionen som Sveriges mest värderingsdrivna skönhetsföretag.
The Body Shop är representerade på nätet genom sin hemsida, thebodyshop.se, samt i
sociala kanaler på Facebook och Instagram. De har även etablerat en blogg och gjort sin kundtidning Everybody tillgänglig online. Nu samlas allt på en och samma sida.

- Vi har märkt att det finns ett stort intresse av att online följa The Body Shops dagliga arbete. Självklart vill vi göra vad vi kan för att underlätta för våra kunder och fans genom att
samla allt värt att veta om The Body Shop och vår verksamhet i en digital skönhetsportal, säger Helena Hansson , pressansvarig på The Body Shop i ett pressmeddelande.

Hon berättar att portalen kommer att finnas tillgänglig på beautywithheart.se, och att den kommer att spegla The Body Shops syn på skönhet som inte bara handlar om att se bra ut, utan också må bra och göra något bra genom att använda företagets produkter. Genom lanseringen av denna portal hoppas The Body Shop stärka sin position som Sveriges ledande värderingsdrivna skönhetsföretag.

Lika bra i mobilen som på datorn
Portalen kommer att vara plattformsoberoende, vilket innebär att det inte spelar någon roll om man besöker den från en mobil, surfplatta eller dator. Formatet anpassar sig efter den enhet
man använder.

The Body Shop, som grundades 1976, finns nu i 66 länder världen över, och besöks av 300 miljoner kunder årligen.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.047