23948sdkhjf

Aller Media: ”Redo för nya uppköp inom e-handel”

Med en räckvidd på tre miljoner kvinnor varje vecka vill Aller Media slå sig in på e-handelsmarknaden på allvar. Mycket tyder på att nästa förvärv blir inom området hälsa.
– Vi vill erbjuda produkter och tjänster som vi vet att vår målgrupp älskar. Där kommer e-handeln in i bilden, säger Lotta Cederbom, vd för svenska Aller Media-koncernen.

Kvinnan först, så lyder Aller Medias nya strategi, ”både inom och bortom media”. Bortom media syftar på bolagets relativt nya satsning på e-handel.

Sedan 2019 är den traditionel...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.14