23948sdkhjf

De vässar sina fygitala verktyg – spär på snittkvittot

Först kom multikanal som blev omnikanal och för att uppfattas som superdigital satsade handlarna på elektroniska betallösningar och digital marknadsföring i butikerna. Nu växer fygital som på allvar flätar samman fysiskt och digitalt i handeln.
Den stora amerikanska varuhuskedjan Macy’s går all in på utvalda möbelavdelningar i sina varuhus. Med hjälp av 3D- och mobil AR-teknik (Augmented Reality) kan kunden virtuellt testa möbler, färgsättning och olika möbleringar i sitt eget hem före inköpet.

Kunden knappar själv in rummets dimension med detaljer och testar själv olika lösningar. Den v...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.074