Den stora amerikanska varuhuskedjan Macy’s går all in på utvalda möbelavdelningar i sina varuhus. Med hjälp av 3D- och mobil AR-teknik (Augmented Reality) kan kunden virtuellt testa möbler, färgsättning och olika möbleringar i sitt eget hem före inköpet.
Kunden knappar själv in rummets dimension med detaljer och testar själv olika lösningar. Den v...
De vässar sina fygitala verktyg – spär på snittkvittot
Först kom multikanal som blev omnikanal och för att uppfattas som superdigital satsade handlarna på elektroniska betallösningar och digital marknadsföring i butikerna. Nu växer fygital som på allvar flätar samman fysiskt och digitalt i handeln.
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration