23948sdkhjf

Går till Meds

Nätapoteket har rekryterat Nicklas Krus som kliver in i rollen som head of performance hos nätapoteket Meds.

– Vi investerar i vårt långsiktiga mål att bli ett lönsamt miljardbolag. Nicklas Krus kommer att ansvara för att se till att vi gör det så effektivt och systematiskt som möjligt. Det här är kunskap och erfarenhet vi ser fram emot att ha inhouse, säger Björn Thorngren, vd och medgrundare.

Nicklas Krus beskrivs ha över tio års erfarenhet från digital marknadsföring och kommer senast från Pineberry där han var partner. Under sin tid där ansvarade han för både Paid Social och SEM, search engine marketing.

– Jag har följt MEDS länge och det känns riktigt bra att ansluta. Det är en spännande tid att kliva in i bolaget och jag ser fram emot att få bidra till MEDS resa framöver, säger Nicklas Krus.

Nicklas Krus tllträdde posten i september.

Förra månaden välkomnade nätapoteket även Sofia Söderqvist till rollen som chief commercial officer, ochSener Özel, som kliver in i rollen som lager- och logistikchef. Detta i samband med att aktören också lanserat en helt ny e-handelsplattform.

Artikeln är en del av vårt tema om På nytt jobb.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.058