Nytt samarbete för Centra
Centra, e-handelsplattformen där bland annat Chimi eyewear, Hestra och Eton har sin hemvist har inlett ett samarbete med Madden Analytics.
Samarbetet syftar till att erbjuda möjlighet till bättre lagerprognoser och öka köpprecisionen genom Maddens SaaS-verktyg.
– Vi strävar efter att samarbeta med de bästa teknikpartnerna i branschen för att lösa avgörande problem för våra användare, och ämnet prognostisering och planering av lager är högst upp på agendan för alla D2C-företag. Vi är imponerade av teamet bakom Madden Analytics och deras lättanvända tjänster, och ser att de kommer att vara ett bra komplement till vår partnerportfölj. Madden används redan av flera av våra kunder och kommer sannolikt att bli ett viktigt verktyg för många fler framöver, säger Martin Jensen, vd för Centra i en kommentar.
Centras kunder kommer inom samarbetet erbjudas en prövoperiod och ett lanseringspris.