23948sdkhjf

Ny pop up-satsning för influencervarumärke

Tillväxtbolaget Hubso, som huserar ett antal influencervarumärken i sin portfölj, satsar på tillfällig yta i köpcentrumet Westfield Mall of Scandinavia.
Hubso satsar åter på fysisk yta. Denna gång i köpcentrumet i Solna.

Hubso grundades 2017 och är en digital plattform för influencer som vill lansera varumärke i eget namn och få hjälp med produktion, marknadsföring och e-handelslösningar. 

Hos Hubso har flera nya influencermodemärken sin hemvist. Bland andra Sanne Josefsons märke Sanne Alex...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.08