23948sdkhjf

Skönhetshandeln testar gränserna när branschen transformeras

Stark e-handel, växande apotekshandel, expansiva kedjor, breddad lågprishandel och nya affärsmodeller fortsätter att röra om i grytan i kosmetik- och skönhetsbranschen.
EUROPA ÄR VÄRLDENS största marknad för kosmetikprodukter och genomsnittssvensken konsumerar hygien- och kosmetikprodukter för cirka 2 000 kronor om året. Det är den högsta konsumtionen inom EU, enligt branschorganisationen Kosmetik- och hygienföretagen.

En konsumentundersökning som nyligen genomförts av Yougov på uppdrag av hudvårdsföretaget...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078