23948sdkhjf

Outletkoncept adderar skönhet

Satsningen är digital.

Afound lägger till skönhet och ska från i slutet av november sälja produkter inom smink, doft, hårprodukter och hudvård i webbutiken. Satsningen är digital och den nya kategorin ska inte tillhandahållas i konceptets fysiska butiker.

Vid lansering spänner sortimentet av bland annat produkter från H&M-gruppens egna samt externa varumärken som Isadora, Babyliss, Beautyblender, Real Techniques och Revitalash.

– Vi är väldigt glada att utöka vårt sortiment med skönhet och att kunna erbjuda våra kunder
möjligheten att hitta sina favoritprodukter till rabatterade priser 365 dagar om året. Att addera
skönhet till våra befintliga kategorier mode och livsstil ger oss möjligheten att bredda
relationen till våra kunder och att se till att vi uppfyller deras behov, säger Joanna Hummel,
vd, Afound, i en kommentar.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094