Kidsbrandstore testar pop up i Norrköping
Kidsbrandstore gör som många andra retailföretag och öppnar pop up-butik. Företaget, som satsar på märkeskläder för barn och ungdomar, slår upp portarna i Linden köpcentrum i Norrköping den 15 oktober.
– Norrköping är spännande och har en väldigt moderiktig publik, så vi gläder oss mycket åt att få öppna vår första pop up-butik i just Norrköping, säger David Törn, head of stores på Kidsbrandstore.
Kidsbrandstore driver e-handel i sex länder i Norden och Europa och har sju fysiska butiker i Sverige. Butiken i Norrköping City blir alltså företagets första i pop up-format.
– Vi är mycket glada att kunna erbjuda våra besökare en unik möjlighet att ta del av Kidsbrandstores utvalda varumärken i höst och vinter i Norrköpings city, säger Emma Tördahl, centrumledare på Lundbergs Fastigheter som äger Lindens köpcentrum.