23948sdkhjf

Ny duo hos Nilson group

Alexandra Dornérus har rekryterats till Nilson Group och rollen som ansvarig för skokedjans digitala försäljning, head of digital sales. Hon tillträder den 19 augusti och kommer senast från ett konsultuppdrag from channel manager för skokoncernen. Hon har även ett längre förflutet från digital handel och marknadsföring och har arbetat för bland andra NA-KD, Kicks och Stenströms.

– Vi är mycket glada över att få hälsa Alexandra välkommen till vårt team som Head of Digital Sales. Med sin erfarenhet och driv är jag övertygad om att hon är helt rätt person för att utveckla vår digitala försäljningsstrategi och optimera vårt erbjudande i de digitala kanalerna framåt, säger Claes Meldgaard, vd på Nilson Group.

Därtill har Daniel Ganstrand nyligen klivit på tjänsten som export sales manager. Inom hans ansvarsområde ligger affärsutveckling, nya partnerskap och att stärka bolagets försäljningskanaler i Europa.

Artikeln är en del av vårt tema om På nytt jobb.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.087