23948sdkhjf

Weekdays tidigare butik blir pop up-varuhus

I höst öppnar pop up-varuhuset Beyond Us- the urban market.

I höst öppnar pop up-varuhuset Beyond Us i, enligt Sydsvenskan, Weekdays tidigare lokaler på Södertull i Malmö.Inriktningen i sortimentet är enligt sajten  mode, teknik, livsstil och inredning.

Bakom projektet står Frida  Roos och Petra Hodel, som tillsammans med Vasakronan satsar på ett "nytänkande koncept med en fysisk närvaro".

– Vi tror på att utnyttja stadskärnan och att folk gärna vill röra sig där för att bli inspirerade. Med Beyond Us erbjuds varumärken möjligheten till korta flexibla exponeringspaket, med låg arbetsinsats. Samdriftsfördelarna innebär även mindre risk och kostnad. Ambitionen är att var tredje månad välkomna nya varumärken i ett nytt tema, säger Frida Roos, grundare av Beyond Us i en kommentar.

Projektet utlovar insta-zone,tillfälliga arbetsplatser och showrooms, kafé och paketutlämning och ambitionen är att likt the Lobby i Stockholm erbjuda varumärken, genom olika exponeringspaket, att ta plats i lokalen om 1 000 kvadratmeter.

Ambitionen är att var tredje månad välkomna nya varumärken att visa kampanjer, sälja och marknadsföra produkter på ytan som också ska kunna fungera som arbetsplats och showroom.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.189