23948sdkhjf

Från Oriflame till Stadium

Hon får titeln head of agency hos sportkedjan och ska ansvara för idé och produktion i kedjans samtliga marknadsföringskanaler.

Rachel Stenudd har tillträtt som ny head of agency, ansvarig för idé och produktion för strategisk och taktisk marknadsföring, på sportkedjan Stadium. Hon kommer närmast från en liknande position på Oriflame, där hon arbetet under sju år, och har även ett förflutet från apoteksbranschen.

Med ett aktivt intresse, norrländskt lugn och imponerade erfarenhet, både internationellt och kommersiellt, blev Rachel vårt förstahandsval i en omfattande rekryteringsprocess. Vi är enormt glada för att hon nu är på plats för att bygga upp vår framtida inhouse-avdelning i Solna och jag ser fram emot att sparras i såväl löparspåret såsom i mötesrummet, säger Pino Roscigno, commercial and brand director Stadium.

Stadium har omorganiserat och bildat en ny enhet som ska ha fokus på e-handel och digital kommunikation i Solna.

– Det är givetvis mycket nytt men jag känner mig väldigt peppad på jobbet. Jag ser fram emot att ta inhouse-gänget till nästa nivå och att få bidra till att inspirera fler till ett aktivt liv. Förhoppningen är att få med så många som möjligt internt till höstens Lidingölopp, säger Rachel Stenudd, nytillträdd head of agency hos Stadium i en kommentar.

Rachel Stenudd tillträdde innan jul i fjol.

Artikeln är en del av vårt tema om På nytt jobb.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063