23948sdkhjf

Så utvecklar Kappahl Newbie

Modekedjan testar pop up-koncept för barn- och babyklädeskonceptet och bjuder även in externa varumärken.

Kappahl öppnar butik om 120 kvadratmeter för konceptet Newbie på 100 -112 King´s Road i London.
– I vår femte butik i Storbritannien finns flera spännande nya inslag – både vad gäller events och att vi bjudit in likasinnade varumärken, säger Camilla Wernlund, ansvarig för new business på KappAhl och barn- och babyklädeskedjan expansion.

Butiken ska innehålla en eventyta och därtill erbjuda produkter från externa varumärken som Kids Concept, Elodie Details och Meraki Beauty. I butiken ska modekoncernen även möjlighet erbjuda möjlighet för kunderna att byta Newbie-kläder med varandra under så kallade Swop Mondays.

Första butiken för Newbie öppnade i Stockholm 2014.Konceptet spänner över 21 butiker totalt i Storbritannien, Sverige, Norge, Finland och Polen.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.091