23948sdkhjf

Hon blir ny marknadschef för Skincity

Skincity hämtar ny marknadschef från Paradox Interactive

Hudvårdsbolaget och onlinekliniken Skincity rekryterar från gamingföretaget Paradox Interactive. Daniela Sjunnesson blir ny marknadschef med start i april.

Det ska bli otroligt spännande att komma in i Skincity i den här expansiva fasen. Jag triggas av konceptet onlineklinik och tror att vi med hjälp av rätt insatser kommer kunna utveckla och optimera affären ytterligare efter kundens behov. Jag ser nu fram emot att få bli en del av det skickliga Skincity-teamet och jag är övertygad om att vi tillsammans kommer fortsätta att expandera under lönsamhet, säger Daniela Sjunesson.

Hon har tidigare innehavt rollen som just marknadschef hos Paradox Interactive och enligt Skincity kommer hon med den erfarenhet som krävs, för att företaget ska kunna ge sig ut på den internationella marknaden.

Vi ligger långt i framkant gällande expertkunskap inom hudvård, produkter och service men med gedigen kunskap om hur vi ska använda all vår data samt analyser så kan vi nu bli ännu mer effektiva i vårt arbete med att ge ännu bättre kundvård och växa ytterligare. Vi är otroligt stolta att ha med oss Daniela på denna resa” säger Mikael Kjellman, vd, Skincity

Artikeln är en del av vårt tema om På nytt jobb.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093