23948sdkhjf

Nya appen ger Dagmarkunden makt

– Vi trodde att appar var gårdagens teknik. Men vi insåg att det är det smidigaste sättet att komma i direktkontakt med både slutkunder och återförsäljare.
Svenska modemärket Dagmar vill gå ett steg längre i sin omnikanalsatsning där kommunikationen med kunderna – vare sig de är i butik eller i e-butiken – är det mest grundläggande.

– Vi vill inte bara driva köp i appen. Utan också få direkt feedback, låta kunden vara med i affärsutvecklingen, säger Karin Söderlind, en av tre grundare till svenska mo...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094