CDON livesänder under Black Friday
I samarbete med reklambyrån Bästa Kompisar kommer onlinevaruhuset sända live från sitt huvudkontor i Malmö under hela dygnet den 24 november.
– Dagens marknadsföring rör sig allt mer mot rörlig bild och produktioner som inte nödvändigtvis håller sig innanför de traditionella marknadsföringsramarna. Här får CDON.com chansen att möta och engagera kunderna i realtid samtidigt som de driver försäljning, säger Ludvig Lindberg som är creative director på Bästa Kompisar i ett pressmeddelande.
Sändingen #CDONLIVE leds av två programledare och under sändningen presenteras nya erbjudanden varje timme. Det utlovas dessutom produkttester, intervjuer med gäster och deltagande av CDONs personal.
– Tanken bakom sändningen #CDONLIVE är att skapa en ny, underhållande och interaktiv dimension för kunderna i Black Friday-kampanjen, säger Magnus Fredin, chef CDON.com
CDON har ett sortiment på över 12 miljoner varor inom allt från elektronik till kläder, heminredning och fritidsprodukter.