23948sdkhjf

CDON livesänder under Black Friday

Kombinerar erbjudanden med gäster och underhållning.

I samarbete med reklambyrån Bästa Kompisar kommer onlinevaruhuset sända live från sitt huvudkontor i Malmö under hela dygnet den 24 november.

Dagens marknadsföring rör sig allt mer mot rörlig bild och produktioner som inte nödvändigtvis håller sig innanför de traditionella marknadsföringsramarna. Här får CDON.com chansen att möta och engagera kunderna i realtid samtidigt som de driver försäljning, säger Ludvig Lindberg som är creative director på Bästa Kompisar i ett pressmeddelande.

Sändingen #CDONLIVE leds av två programledare och under sändningen presenteras nya erbjudanden varje timme. Det utlovas dessutom produkttester, intervjuer med gäster och deltagande av CDONs personal.

– Tanken bakom sändningen #CDONLIVE är att skapa en ny, underhållande och interaktiv dimension för kunderna i Black Friday-kampanjen, säger Magnus Fredin, chef CDON.com 

CDON har ett sortiment på över 12 miljoner varor inom allt från elektronik till kläder, heminredning och fritidsprodukter. 

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093