23948sdkhjf

Hon är ny marknadschef på Net-on-net

Med 20 års erfarenhet från reklamvärlden i ryggen tar Ulrika Sothell sig an uppgiften att bygga varumärket.

Ulrika Sothell kommer närmast från Momentum Reklambyrå, där hon var kundansvarig för bland annat SCA. Sista året på Momentum jobbade Ulrika som Nordic Director för Unilever Foods. Ulrika tillträdde den 22 maj.

– Jag har en brinnande passion för affärsutveckling och strategisk varumärkesförädling samt triggas av att ta mig an unika möjligheter. Jag lockas till det oprövade, det lite utmanande och räds inte att ta det där extra steget. När jag nu fått möjligheten att jobba på NetOnNet så ser jag många otroliga möjligheter framåt samt en glädje i att kunna förena min passion med ett av Sveriges mest älskade och uppskattade varumärken, säger hon i ett pressmeddelande.

Net-on-net transformering är nyligen avslutad. På mindre än ett halvår har 18 Siba-butiker har blivit Lagershoppar.

Artikeln är en del av vårt tema om På nytt jobb.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.064