23948sdkhjf

Biologiskt följsam prenumerationstjänst

Det här svenska e-handelsbolaget tar kundanpassningen till ett ny nivå. Med en prenumerationstjänst erbjuder man kvinnor köp och leverans avpassad efter månadsrytmen.
My bloody box är det målande namnet på den nya prenumerationstjänsten. Affärsidén är intimvårdsprodukter, som levereras i rätt tid till prenumeranterna. Enligt marknadsföringen ska det hela inte bara vara praktiskt utan också "personligt och smålyxigt".

Förutom varor som bindor, tamponger, produkter för intimrakning och intimhygien finns ett kompletterande sortiment med trosor, strumpbyxor graviditetsprodukter och preventivmedel,.

- Vår tjänst är så personlig att den följer våra kunders biologiska cykel, något vi tror vi är unika med, säger Linus Elghorn , vd och en av grundarna till bolaget.

Kunden kan även använda tjänsten som en klassisk webbshop för att addera produkter till sina kommande leveranser.

Kundanpassningen är a och o, och timingen förstås central.

- Det är viktigt att kunden ska ha full flexibilitet i sin prenumeration. Allt för många tjänster bygger på en inlåsningseffekt eller att man måste ha koll på när man ska avsluta eller förlänga tjänsten. Hos oss har kunden ingen uppsägningstid och kan när man vill antingen pausa prenumerationen eller avsluta den, säger Linus Elghorn.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078