23948sdkhjf

Årets lojalitetsprogram

Priset för Årets Lojalitetsprogram gick till NK nyckeln. NK har en djup tradition när det gäller att stärka relationen till nyckelkunder. Man har dock inte fastnat i gamla spår utan förnyar sitt kundomhändertagande i takt med tiden.


NK fick priset i konkurrens med Clas Ohlsons framgångsrika Club Clas och Apotek Hjärtas hyllade Klubb Hjärtat med två miljoner medlemmar.

Motiveringen lyder:

Årets vinnare har på ett konsekvent och trendkänsligt sätt skapat ett framgångsrikt lojalitetsprogram som både inspirerar och belönar. Med denna lösning har de inte bara lyckats bibehålla och utveckla relatione till sina medlemma. De har skapat en unik medlemslojalitet som bygger mer än rationella fördelar. Det är en stor utmaning att arbeta konsekvent efter satta värdeord och samtidigt framså som modern och flexibel . Här ser vi ett lysande exempel på detta och på hur hur långsiktig varumärkesvård också kan ligga i ton med tiden.

Rådet från NK - spendera pengar för era kunder! Det lönar sig.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063