23948sdkhjf

Tillväxt i Campadre

Shoppingklubben Campadre omsatte över 30 miljoner kronor under perioden juli till och med september. Det är en ökning på mer än 60% mot samma period 2014.
Campadre är en shoppingklubb som erbjuder kampanjer på premiumvarumärken inom mode och livsstil till sina drygt 1 miljon medlemmar över hela Norden. Bland partnervarumärkena återfinns bland andra Odd Molly, Tiger of Sweden och Haglöfs.
- Det är otroligt kul att våra kunder uppskattar det vi gör. Vi har fortsatt att bredda våra samarbeten med de starkaste varumärkena inom alla våra kategorier. Nya partners för i år är till exempel Peak Performance, Edblad och Make Up Store. Det har varit avgörande för att nå den här försäljningen även under det normalt sett svagare månaderna, säger Stefan von Stein , vd för Campadre i ett pressmeddelande.
Han framhåller att Campadre är ett nordiskt bolag och att några av bolagets marknader växer med mer än 100 procent i år jämfört med i fjol.
Bakom Campadre står grundarna Torsten Jansson, Pelle Törnberg och Mikael Solberg som startade bolaget 2009.
Under 2015 har Campadre utökat styrelsen med Nelly-grundaren Jarno Vanhatapio och Bygghemmas tidigare huvudägare Patrik Hannell samt stärkt ledningsgruppen med e-handelsprofilen Joakim Dymling från Lyko.se.
Bolaget sätter nu högre mål för tillväxten på alla sina marknader.
– Just nu ser vi först fram emot julhandeln och ännu ett rekordkvartal, säger Stefan von Stein.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.565