23948sdkhjf

Retail Awards: Årets kundklubb

Studio Hemtex är kundklubben som fått både kunder och butikspersonal engagerade.

Under Retail Awardsgalan på måndagskvällen kammade Studio Hemtex hem priset i kategorin Årets kundklubb


Juryns motivering är:


Att ha kunden i fokus är för vår vinnare en självklarhet. Genom avvägd kommunikation, lyhördhet och systematisk bearbetning har Årets kundklubb lyckats med en imponerande ökning av lojalitet, antal medlemmar och försäljning. Bred förankring i organisationen och coachning av butikspersonal skapar också stor medvetenhet och intresse för klubben bland kunderna. I en knivskarp konkurrens, visar vinnaren att långsiktigt och idogt arbete leder till bevisad effekt och affärsnytta. Kundklubbens betydelse för det positiva resultatet är ett faktum.


Retail Awards är ett samarbete mellan Svensk Handel och tidningen Dagens Handel. Priser i 12 kategorier delas ut vid en årlig gala i samband med Svensk Handels stämma. 2015 års gala går på Cirkus i Stockholm.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063