23948sdkhjf

Cheap Monday gör 10 minuters pop-up

Jeansmärket Cheap Monday firar sina tio år med att ge bort 10.000 par jeans till sina fans. De distribueras genom tio pop-up butiker som är öppna i tio minuter den 10 oktober.
Cheap Monday skriver i ett pressmeddelande att det blir den kortaste pop up-shopen någonsin – "the 10 Minute Pop-Up" – öppen endast under 10 minuter. Den kommer att dyka upp på 10 olika platser i världen den 10/10, klockan 10.00, lokal tid. Städerna röstas fram av varumärkets fans och jeansen ges bort i utbyte mot spridning i sociala medier.
Cheap Monday skriver att de har ett stort antal fans på sociala medier och att de ofta får förfrågningar från sina fans om att öppna Cheap Monday Stores i deras städer.
The 10 Minute Pop-Up är Cheap Mondays svar på detta. Kampanjen bygger på en fysisk idé med digital inramning, som tas ut i flera kanaler och plattformar. På kampanjsajten www.cheapmonday.com/x10 finns en lista över städer som fansen kan välja bland och det är där de röstar fram de slutliga 10 städer som the 10 Minute Pop-Up ska komma till.

Röstningen sker genom en mekanism som är ansluten till Facebook och Twitter. Övriga kanaler som Instagram, cheapmonday.com och nyhetsmail ingår också i kampanjen.
Hashtags: #10minPopUp #CheapMondayX10 #CheapMonday

- Våra fans och kunder är själva grunden för Cheap Monday. The 10 minute Pop-Up är vårt sätt att tacka dem för all kärlek och lojalitet som vi har fått under våra första tio år. Förutom att erbjuda kollektioner av hög modegrad till ett bra pris, strävar vi hela tiden efter att överraska samt att hitta nya sätt att bygga relationen med våra fans. Vi hoppas att vår 10-årskampanj, som tar fysiska aktiviteter ut i den digitala världen, är lika spännande för dem som den är för oss, säger Anna Norling , Brand Director på Cheap Monday.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.095