23948sdkhjf

Julas lojalitetsprogram nådde miljonen

Den 23 juni 2014 passerade JulaClub en miljon medlemmar. Lojalitetsprogrammet som startade 2011 har blivit en succé.
– För oss är kunden allt och nu ska JulaClub utvecklas för att ytterligare vässa kontakten med kunderna. Det är en snabb och kostnadseffektiv kanal där vi kan presentera bra erbjudanden, säger Karl-Johan Blank, Julas koncernchef och huvudägare i ett pressmeddelande.

Sedan starten 2011 har lojalitetsprogrammet varit framgångsrikt och redan 2012 blev JulaClub utsedd till ”Årets kundklubb” i Dagens Handels och Svensk Handels tävling Retail Awards.

– En miljon trogna kunder är ett styrkebesked och ett kvitto på kraften i vårt koncept. En stark kundklubb säkerställer också vår framtida försäljning. Med JulaClub som redskap kan vi renodla vår kommunikation med kunden på ett effektivt sätt, säger Joachim Frykberg , VD Jula AB.

Jula kommer givetvis att fira att JulaClub nu är en miljonklubb och medlemmarna har mycket att se fram mot.

– Att vi nu passerat milstolpen en miljon JulaClub-medlemmar kommer självklart att märkas för de som är med. Vi har riktigt bra erbjudanden och aktiviteter, det ska löna sig att vara medlem i JulaClub. Många har redan upptäckt det och vi hoppas att ännu fler ska upptäcka det i framtiden, säger Joachim Frykberg.

Att värva en miljon medlemmar sker dock inte automatiskt. Det ligger hårt och målmedvetet arbete bakom framgången.

– Jag vill rikta ett stort tack till alla våra medarbetare som gjort en fantastisk insats i arbetet med JulaClub. Genom ett outtröttligt arbete, brinnande engagemang och en positiv attityd blev det succé, säger Karl-Johan Blank.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079