23948sdkhjf

Coop rekryterar affärsutvecklare

Coop förstärker med Magnus Gustafsson, tidigare affärsutvecklings- och försäljningschef på produktionsbolaget Baluba. Hans uppgift blir att utveckla nya tjänster för Coops medlemmar och kunder.

Coop fortsätter att förstärka på ledningssidan. Förra veckan blev det klart med Dan Landin från reklambyrån Åkestam Holst. Nu meddelas att Magnus Gustafsson också rekryteras. - Coop har en lång tradition av innovation i många delar av verksamheten. Med Magnus bakgrund och kompetens, inte minst inom partnersamarbeten och nya medier, kommer vi bli ännu starkare, bland annat på den emotionella arenan, säger Thomas Engelhart, vd Coop Marknad AB. Magnus Gustafsson har en lång erfarenhet av affärsutveckling, försäljning och produktion. Han har producerat flera av Sveriges största TV-program och event, bland annat Melodifestivalen och Bröstcancergalan samt en rad stora event för stora företag som Nokia och Manpower. Hans roll på Coop blir som chef för avdelningen affärsutveckling och strategiskt partnerskap.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.075