23948sdkhjf

Ökat butiksfokus hos Telenor

Teleoperatören Telenor ska öka butiksbeståndet och bygger om befintliga butiker enligt ett nytt koncept.

Det nya butikskonceptet finns redan i två pilotbutiker, på Kungsgatan i Stockholm och på Frölunda torg i Göteborg. - Det är i stort sett klart. Vi har lyssnat på kunder och har fokusgrupper i pilotbutikerna. Nu ska vi bara finjustera konceptet innan vi rullar ut det i hela kedjan, säger Maria Hellberg, som sedan i februari innehar den nyinrättade posten som Telenors etableringschef. Syftet med det nya konceptet är att spegla Telenors varumärke som premiumoperatör, med inspirerande men ändå begripliga butiksmiljöer. Telenors butiksfokusering innebär också att kedjan ska växa, men hur snabbt eller hur mycket vill inte Maria Hellberg avslöja ännu. - Vi kommer att etablera oss på strategiska platser där våra kunder finns. Konceptet lanseras den 10:e mars i Telenors butiker på Kungsgatan i Stockholm och Frölunda Torg i Göteborg.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063