23948sdkhjf

Ny försäljningschef till Didriksons

Sportmodeföretaget Didriksons har anställt Jörgen Lorentzon, med lång erfarenhet av textil- och modebranschen, som försäljningschef.

Didriksons nya försäljningschef ser fortsatt goda exportmöjligheter för Didriksons. – Med en försäljning i Sverige som närmar 200 miljoner kronor har vi idag en mycket stark position på den inhemska marknaden. Utomlands har vi en kraftig tillväxt på ett antal marknader och när det gäller Didriksons framtida tillväxtmöjligheter tror jag att de i första hand finns utomlands, säger Jörgen Lorentzon i en kommentar. Jörgen Lorentzon kommer närmast från Procuratorkoncernen och tjänsten som varumärkesansvarig. Han arbetade också under fem år på 1990-talet som produktchef på JC. Jörgen Lorentzon ska ansvara för försäljning både på hemmaplan men också på ett antal exportmarknader.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078