23948sdkhjf

Indiska prisas

Under varumärkesdagen idag tilldelas klädkedjan Indiska Signumpriset för att de lyckats förena tradition och mode.

Signumpriset delas ut till det nordiska företag som bäst vårdar sitt varumärke. Årets pristagare är klädkedjan Indiska, som prisas för sin förmåga att kombinera varumärkets bakgrund och tradition med det senaste modet. - Vi försöker förmedla en modern bohemisk stil med känsla från Indien. Samtidigt görs all design i Sverige och det är viktigt att designen är skandinavisk, säger vd Sofie Gunolf. Indiskas varumärkesarbete sker inte främst med traditionell reklam, utan i mötet i butik, via pr, sociala medier och kundkvällar. Övriga nominerade till Signumpriset var Kicks, Morakniv och Friskis och Svettis. Bakom priset står varumärkeskonsulten Groth och prisutdelningen sker under evenemanget varumärkesdagen som idag hålls i Stockholm.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078