23948sdkhjf

Bauhaus byter marknadschef

Den nya marknadschefen ska öka medieinvesteringarna med 15 procent och satsa på sociala medier. ”Det ska bli tydligt att vi är billigast”.

Johan Saxne har utsetts till ny marknadschef på Bauhaus. Han har arbetat inom Bauhaus i sex år och är idag inköpare av kalkel och VVS. Bauhaus ska öka sina medieinvesteringar med 15 procent och satsa mer på sociala medier. - Mitt fokus kommer att ligga på att stärka Bauhaus prisposition så att det blir ännu tydligare för konsumenterna att vi är marknadens billigaste alternativ. För att lyckas med det kommer vi att satsa vidare på traditionell annonsering men också stärka vår position på webben, säger Johan Saxne. Johan Saxne tillträder sin nya tjänst den första januari 2011 och ersätter då Fredrik Englund som varit tf marknadschef parallellt med sitt jobb som inköpschef.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063