23948sdkhjf

Ny chef i Sickla Köpkvarter

Efter två månader på jobbet presenterar Sickla Köpkvarters nya chef en färsk marknadsplattform. ”Det har gått fem år sen invigningen, så det var dags.”

Den första mars tillträdde Susanne Åhlén som marknadsområdeschef för Sickla Köpkvarter, öster om Stockholm. Hon efterträdde då Mattias Celinder, som istället gick vidare i koncernen och blev marknads och etableringschef inom Atrium Ljungberg. En av de första åtgärderna Susanne Åhlén genomförde var att byta reklambyrå, som fick i uppdrag att ta fram en ny marknadsplattform. - Vi presenterar den för alla butikscheferna imorgon och på onsdag, sen kör vi igång, säger Susanne Åhlén. Hon har också låtit göra en kundundersökning för att se hur Sickla Köpkvarter uppfattas fem år efter invigningen. - Sickla Köpkvarter är en fantastisk mötesplats, och vi försöker hitta synergier mellan lärande, kultur och handel. Jag har tidigare jobbat med köpcentrum, men det här är så mycket mer. Susanne Åhlén kommer närmast från Aberdeen där hon var Sverigechef för Centre Management. Innan dess jobbade hon under flera år som Centrumchef i Stinsen i Häggvik där hon även var kommersiell projektledare för Stinsens om- och tillbyggnad.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078