23948sdkhjf

Kundundersökningar direkt i mobilen

Via en ny applikation till Iphone ska 7-Eleven göra kundundersökningar direkt i mobilen. De ska kopplas till erbjudanden som kommer mobilt.

Tanken med 7-elevens applikationen är att stärka relationen och vidareutveckla dialogen med kedjans kunder. Samtidigt erbjuds 7-elevens leverantörer en unik möjlighet att testa produktnyheter med snabb återkoppling. – Vi jobbar aktivt för vår position som handelns nyhetsfönster nummer ett och måste alltid vara i teknikutvecklingens framkant såväl i som utanför butik, säger Johan Rosenblom, marknadschef på 7-Eleven. 7-elveten har positiva erfarenheter från vår första försök med en applikation för erbjudanden i butiken. Kedjan vill därför fortsätta att bana ny mark genom att utveckla sina digitala erbjudande. Bland annat undersöks att rikta erbjudanden mot flera mobilplattformar än Iphone.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063