23948sdkhjf

Forum Nackas kampanj syns i hela landet

Gallerian Forum Nacka öppnar dörrarna till sitt om- och nybyggda centrum om två veckor. Men kampanjen inför öppningen kommer de att rulla ut över hela Sverige.

Tidningen Resumé skriver att Forum Nacka bland annat ska synas på bussar, i radio och annonsera i rikstäckande tidningar som Dagens Nyheter och i Aftonbladet. – Vi går från att vara ett kommunalt köpcentrum till att bli ett regionalt. Det vill vi kommunicera. Vi kommer att synas i princip all media utom tv, säger Lotta Moos, centrumchef för Forum Nacka till tidningen. – Vi vill nå ut och berätta om vårt centrum. Dessutom ökar vi nu vårt upptagningsområde, säger Lotta Moos. Ombyggnaden av Forum Nacka har pågått i tre år och då har centrumet vuxit från 23 000 kvadratmeter till 52 000 kvadratmeter och erbjuder 150 butiker. Kostnaden för ombyggnationen beräknas landa på runt 1,4 miljarder kronor. Forum Nacka ägs av Unibail Rodamco.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078