23948sdkhjf

Här är vinnarna

Årets mottagare av Retail Awards. Här är hela listan:

Årets butikskampanj Vinnaren av Årets Butikskampanj 2003 har på ett medvetet och kommersiellt sätt skapat en kampanj som kombinerar ökad kunskap till kunderna med stark koppling till varumärkets själ. Kampanjen är väl integrerad i butiksmiljön, kundklubben och skyltfönster. Vinnaren har med stor trovärdighet skapat en både säljande och stilfull butikskampanj. Vinnare är Lindex Årets butiksteam Årets vinnare har visat ett säreget sammansvetsat butiksteam där medarbetarna lever med sin stil vilket är en konkurrentfaktor för en modekedja som denna. Något som visade sig tydligt i undersökningsresultatet. En viktig ingrediens är att årets vinnare utstrålar ett personligt och sympatiskt omhändertagande som stärker teamkänslan. Ett vinnande koncept där stor vikt har lagts vid lärandet av varandra. Butiken präglas av de modemedvetna medarbetarna. Personalen ÄR varumärket! Vinnare är SOLO Årets försäljningsraket Årets vinnare har med bred marginal överträffat sin bransch försäljningsutveckling. På en ytterst konkurrensutsatt marknad har man snudd på dubblerat sin omsättning Årets vinnare är en liten uppstickare som överlevt och vuxit sig stor på att i huvudsak sälja sina produkter över Internet. Branschen verlag karakteriseras av en intensiv och tilltagande konkurrens. Årets vinnare visar genom sin framgång att störst inte alltid är bäst och att ständig utveckling av sitt koncept ger utdelning i form av ökad kundtillströmning. Vinnare är NetOnNet Årets e-handel Årets vinnare bryter ingen ny mark visuellt eller tekniskt, men vad gör det när funktion och tillförlitlighet trots allt fortfarande är det viktigaste. Årets vinnare är nästan felfri och fungerar från början till slut. Besökare och kunder hittar, kan jämföra priser och produkter, får tips och goda råd från en uppdaterad och kunnig personal. Butikens stora utbud tillfredsställer såväl proffs som amatörer. Designen är konsekvent och relevant för verksamheten. Vinnare är Scandinavian Photo. Årets butiksdesign Inlämningen bestod av en väl formulerad strategi innefattande mål, syfte och funktion, tillsammans med varumärkesegna riktlinjer. Stor möda har lagts på att utveckla en föränderlig miljö som på ett naturligt sätt skall interagera med andra, för varumärket centrala, media. Butiksmiljön fungerar på ett föredömligt sätt som en rumslig och fysisk stortavla som korresponderar med de övergripande strategierna. Tack vare väl genomtänkta inredningslösningar kan butiken snabbt ändra karaktär, utan att förlora kontakten med den långsiktiga varumärkesstrategin, för att svara upp emot ett specifikt tema eller en kampanj. Vinnare är 3 Årets köpcentrum/galleria Årets vinnare har lyckats skapa ett köpcentrum med ett fokuserat koncept, förpackat det i god design, och försett det med utmärkt tillgänglighet och dessutom lyckats uppnå en dokumenterad uppskattning. Vinnare är Nova Lund Kundernas favoritbutik Kundernas favoritbutik 2003 utses av Svenska folket. Varje dag året runt utsätts butikerna för prövning av kundernas förväntningar. I en tuff konkurrens har vinnaren på ett föredömligt sätt lyckats med ambition att sätta kunden i centrum. Med motiveringar som t ex ”en affär av extraordinär karaktär, prisvärd inredning som alltid känns rätt, här finns allt till alla” visar vinnaren att man lever upp till förväntningarna. Vinnare är Ikea Retail Awards Hederspris Årets pristagare visar på hur ett starkt koncept banar vägen till konsumenternas förtroende och hedrande nu kan umgås med såväl Ikea som Åhléns när det gäller ”Kundernas favoritbutik” Att de på ett konstruktiv sätt tagit till sig kunskap och erfarenheter från tidigare års deltagande i Retail Awards, och genom en gedigen satsning på ”butiksteam” lyckats nå högt i denna kategori. Årets vinnare visar på hur viktigt det är att vara revanschsugen och målmedvetet jobba för att förändra och förbättra i verksamheten. Det lönar sig och idag belönar vi denna prestation genom att dela ut priset – Retail Awards Hederspris. Vinnare är DesignTorget

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078