23948sdkhjf

Männens galleria

– Vi vill inte endast vara känd som den mest öppna gallerian, utan vi vill att folk även ska tycka att den är den bästa, säger nya marknadschefen Riitta Östberg som planerar ett unikt annonskoncept.

– Det har varit väldigt hektiskt, säger Riitta Östberg när hon slår sig ned med Dagens Handel i ett av Kista Gallerias fik. Hon har endast en dryg vecka bakom sig på sitt nya jobb. Men redan forsar tankarna och idéerna fram. Riittas heta cappuccino svalnar under tiden som hon entusiastiskt berättar om den nya organisationen och dess framtidsplaner. – Kista Galleria ägs till lika delar av Länsförsäkringar Liv och IBI Real Estate från Tyskland. Verksamheten drivs i dag genom bolaget Kista Galleria KB. Snabbt beslut Gunnar Messing tillträdde som vd under hösten och denne ställde i sin tur en förfrågan till Riitta Östberg. Hon behövde inte lång betänketid. – Efter två sekunder var jag jätteintresserad. Jag hade besökt gallerian tidigare och tyckt det var en fantastisk plats. Det kanske inte låter så objektivt när man jobbar här, men jag tyckte verkligen det. Som kund hade hon överväldigats av atmosfären. – Men varför visste jag inte om det? Det är det första man vill som marknadsförare, föra ut budskapet. Jag har en upplevelse av platsen, och jag vill framföra den här känslan till andra.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078