23948sdkhjf

Kunderna välkomnar personalisering – men inte till vilket pris som helst

Nästan hälften av svenskarna tror att i framtiden kommer rätt produkter till dem i stället för att de behöver söka upp produkterna själva, skriver marknadsföringsexperten Jim Rudall i ett debattinlägg om vikten av personaliserat innehåll.  
Detta är en kommenterande text. Analys och ställningstagande är skribentens.



Personalisering håller snabbt på att bli avgörande för en marknadsföringskampanjs framgång. Konsumenter förväntar sig relevant innehåll, och många ser fördelarna. Enligt Intuit Mailchimps rapport Brand Trust in the Age of Information Overload gillar nästan hälften (48 p...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094