Kjell & Company ser kontinuerligt över sitt butiksbestånd med devisen ”att möta kunderna där kunderna är”. Christopher Thour, kedjans director of concept & expansion, ser uppgiften som en framtidssäkring där man måste våga och testa för att vinna eller försvinna.
I Göteborgs Centralstation öppnar därför i mars en ny minibutik med fokus på ...
Kjell & Company rör runt i butiksbeståndet: ”En framtidssäkring”
”Det som var ett bra läge för tio år sedan behöver inte nödvändigtvis vara det idag”. Så resonerar teknikkedjan Kjell & Company som rivstartar 2025 med tre butiksflyttar och en nyetablering.
Christopher Thour tycker att det är viktigt att se över butiksbeståndet då kundströmmar förändras med tiden. Kollage: Veronica Rönnlund Aldman/ Pressbild
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration