Brothers har ny vd och kreativ chef
Med Toni Collin som nytillträdd vd och delägare, och parhästen Jessy Heuvelink som ny creative director, breddar herrmodekedjan Brothers sin verksamhet för att attrahera nya kundgrupper.
Jessy Heuvelink och Toni Collin vill utveckla Brothers som modedestination med global potential. Foto: Brothers
Med ett gediget cv som sträcker sig över 20 år tar Toni Collin över rodret för Brothers tillsammans med Jessy Heuvelink som han senast arbetat tätt med på lyxvarumärket BLK DNM. Under tio år i Varnergruppen har Toni Collin bland annat deltagit i uppbyggandet av Volt och dess expansion till 100 butiker över tre länder. Dessförinnan etablerade han Ca...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration