23948sdkhjf

Mer personalisering i Ikeas nya lojalitetsprogram

Sverige blir Ikeas första marknad för lanseringen av det nya lojalitetsprogrammet där möbeljätten utvecklat sin kundklubb med nytt poängsystem.
Många är de som handlat med sitt Ikea Family-kort för att kunna ta del av specialerbjudanden. Men precis som Ica och en rad andra aktörer utvecklar Ikea sitt kundklubbserbjudande genom att medlemmen nu får poäng på sina interaktioner och köp, poäng som omvandlas till skräddarsydda belöningar.

Den 13 november lanseras tillägget i kundklubben Ikea F...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094