Många är de som handlat med sitt Ikea Family-kort för att kunna ta del av specialerbjudanden. Men precis som Ica och en rad andra aktörer utvecklar Ikea sitt kundklubbserbjudande genom att medlemmen nu får poäng på sina interaktioner och köp, poäng som omvandlas till skräddarsydda belöningar.
Den 13 november lanseras tillägget i kundklubben Ikea F...
Mer personalisering i Ikeas nya lojalitetsprogram
Sverige blir Ikeas första marknad för lanseringen av det nya lojalitetsprogrammet där möbeljätten utvecklat sin kundklubb med nytt poängsystem.
Kundklubben Ikea Family utvecklas med ett nytt erbjudande där kunden samlar poäng på sina köp och interaktioner med Ikea. Foto: Veronica Rönnlund Aldman
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration