23948sdkhjf

Efter fjolårets säljframgångar – ANI återvänder till NK

Fjolårets helgpop-up på Nordiska Kompaniet i Stockholm gav mersmak. Nu återvänder smyckesmärket ANI till varuhuset lagom till julhandeln.

Den tillfälliga butiken kommer i år att ligga på en egen yta på entréplan i NK. Och den här gången blir det en längre sejour som pågår från den 16 november fram till den 31 december.

Beslutet att förlänga öppettiden uppges bero på ”den positiva respons och starka försäljning som noterades under förra årets helgaktivering”.

– Vi är otroligt exalterade över möjligheten att kunna öppna ytterligare en pop-up-butik och skapa tillfällen att få komma närmare våra kunder. Förra året såg vi en fantastisk respons från kunderna, och vi ser fram emot att skapa en ännu mer inspirerande upplevelse inför årets högtider. Att få vara på NK i år känns helt rätt för vårt varumärke, säger Camilla Wengholm, vd på ANI.

ANI grundades av Bianca Ingrosso och Lovisa Worge som fortfarande är aktiva i bolaget.

Artikeln är en del av vårt tema om Butiksnytt.

Läs mer om: NK
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.111