23948sdkhjf

Vero Moda-chefen om unika modellen: ”Alla våra butiker är e-handlare”

Vero Moda satsar på ett nytt feminint koncept. Vid sidan av pågår en långsam förändring av butiksnätet. ”Det handlar om att optimera det vi har”, menar Anna Karin Holck.
Ett nytt butikskoncept håller på att rullas ut i Vero Modas butiker.

– Det blir en mycket varmare och mjukare framtoning. Vi tycker det känns feminint och välkomnande.

Det säger Anna Karin Holck, som är retail country manager för Vero Moda i Sverige.

Väggarna målas i varma färger, i bruten ton mot beige. Det är mycket trädetaljer och även belysn...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079