23948sdkhjf

Det krävs för att locka generation Z – ”Måste ta hänsyn”

En ny undersökning visar att den yngre generationen sticker ut jämfört med äldre kunder på flera olika områden. Något handeln måste ta hänsyn till för att locka nya kunder.
Fintechplattformen Adyen, som erbjuder tjänster till bland andra H&M, Åhléns och Elgiganten, har genomfört en undersökning där de tittar på skillnader i konsumentbeteende mellan olika åldersgrupper. I det de kallar för ”Adyens Retailbarometer 2024” visar det sig bland annat att de som är mellan 16 och 26 år, som tillhör generation Z, inte ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079