23948sdkhjf

Odd Mollys nya ägare byter strategi – ska öppna flermärkesbutiker

Efter flera år med röda siffror ska den danska klädkoncernen, som bytt namn från Noa Noa till Nordic Fashion Brands, satsa på flermärkesbutiker där Odd Molly ingår.
I mer än 40 år har den danska klädkedjan Noa Noa klätt kvinnor – och gjort god vinst på det. Men de senaste åren har årsbokslutet för klädkoncernen, som bröderna Lars och Harald Holstein grundade 1981, oftare varit rött än svart och på åtta år har de fysiska butikerna krympt kraftigt i antal. 

På sex år har Noa Noa förlorat över 100 miljoner ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11