Så försöker Elgiganten få ner ARN-anmälningarna – ”Utbildar alla”
Elgiganten hamnar i tvist med sina kunder mer än konkurrenterna. Så försöker de jobba med att få ner antalet tvister.

Elgiganten tycker att det är bra att kunna lösa tvister hos ARN och uppger att man alltid följer rekommendationerna. Foto: Elgiganten
I förra veckan publicerade Dagens Handel en lista över de detaljhandelsaktörer som haft flest anmälningar mot sig till Allmänna reklamationsnämnden, ARN, under de första månaderna i år samt hela fjolåret. Det visade sig att kedjan som oftast hamnade i tvist med sina kunder var Elgiganten med över 500 anmälningar ifall man även räknar in de run...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration