23948sdkhjf

Hon blir Ilvas nya varumärkeschef

Ska stärka varumärket och positionera det som ett av de mest framstående inom möbelsegmentet i Norden.

Bettina William Pedersen har rekryterats till Ilva och posten som head of brand för att ytterligare stärka aktörens närvaro och framfart i Norden.

– Jag ser det som en naturlig och nödvändig utveckling att vi satsar ännu mer på att stärka Ilvas varumärke hos våra kunder, och jag har höga förväntningar på att Bettina William Pedersen i sin nya roll som head of brand kan samla alla trådar och förstärka det varumärkesbyggande arbete, som vi redan bedriver på Ilva, säger René Fleming, försäljnings- och marknadsdirektör, i en kommentar.

Till dags dato har möbelaktören totalt 44 varuhus i Danmark och Sverige och så sent som häromveckan sa vd Martin Hallund till Dagens Handel att en femte svensk butik ska öppna innan årsskiftet och att den sjätte väntar inom en inte så avlägsen framtid.

Artikeln är en del av vårt tema om På nytt jobb.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062