Camilla Gasslander Lettby lämnar Hemmakväll för StigFram
Camilla blir en nyckelspelare inom StigFram och Stand Out Group. Våra kunder kommer att möte henne både som utbildningskonsult, affärsutvecklare och processledare.
Den accelererade digitaliseringen som skett de senaste åren har verkligen boostat förståelsen för de mjuka värdena. Ekvationen ”nöjda kunder och medarbetare = ökad lönsamhet” är nu en självklarhet för de flesta företagsledare. Dock råder det stor okunskap om hur man verkligen levererar på dessa punkter och når effektmålen.
- I vår strävan att missionera vårt recept på lösning är vi otroligt lyckliga att få med Camilla Gasslander Lettby i teamet. Vi på StigFram gillar att umgås med de som gjort stordåd och inte bara pratar om dem. Camilla blir en nyckelspelare inom StigFram och Stand Out Group. Våra kunder kommer att möte henne både som utbildningskonsult, affärsutvecklare och processledare i syfte att rucka på era företagskulturer för att skapa fokus på kunden inom alla kanaler.
- Det är omöjligt att inte smittas av Camillas engagemangsnivå och obotliga optimism. Tack Camilla för att du valt att hoppa på detta StigFram tåg, nu åker vi, säger Niclas Pettersson VD för StigFram
Camilla kommer senast från rollen som Försäljning och Marknadschef för Hemmakväll och har ett förflutet som ledare och chef i flera välkända organisationer så som Stadium, Granngården, ÖoB m.fl.
- Det känns otroligt spännande att få vara med på den fantastiska tillväxtresa som StigFram och Stand Out Group har påbörjat. Jag ser fram emot att tillsammans med mina nya kompetenta kollegor jobba med kunden i fokus och bidra till att skapa mer värde för våra kunder. Att kunna använda min kunskap och erfarenhet för att bidra till våra kunders och vår egen utveckling känns otroligt bra. För mig är det ett drömuppdrag att jag i min nya roll får hjälpa företag att få fler nöjda kunder och medarbetare som skapar vinnande lönsamma affärer.
StigFram hjälper bolag att bygga en vinnande företagskultur med människor i fokus där det skapas rätt kompetens, beteende och attityd som ger resultat på riktigt! www.stigfram.se
Stand Out Group är en Paraplyorganisationen bestående av tre olika bolag StigFram, BestInService och Happy Team. Alla arbetar utifrån samma tes, nämligen att företag med nöjda kunder är mer framgångsrika än företag som inte har det. Vårt uppdrag är att hjälpa företag att maximera sin lönsamhet genom rätt kundupplevelser. För att nå detta mål har vi olika verktyg och metoder i våra bolag som alla är vitala för att bygga en företagskultur och organisation med kunden i fokus.