Bli klokare på fakturaskanning
Många företag inom detalj- och grossistbranschen tar emot sina fakturor i en blandning av PDF-filer, e-postmeddelanden och fysiska pappersfakturor.
Detta är tidskrävande och det kan lätt uppstå fel när man ska mata in sina fakturor manuellt i sitt ERP-system.
En lösning för skanning av PDF-fakturor är därför särskilt relevant för företag, som vill effektivisera sin fakturabehandling och ta emot elektroniska fakturor från alla sina leverantörer - även de som inte har EDI.
Med detta finns många fördelar.
✔️ Du får ett 100 % automatiskt fakturamottagande
✔️ Du tar bort tidskrävande manuella processer och minimerar risken för fel
✔️ Ditt redovisningsteam kommer att uppleva stor skillnad i antalet meddelande från leverantörer angående fakturor
✔️ TrueCommerce meddelar tidigt en leverantör, om det finns fel på en faktura - det ger snabbare behandlingstid och färre förseningar i betalningen
✔️ Lösningen gör det möjligt för dig att matcha fakturor mot dina ursprungliga ordrar
Så kommer du igång: Du kan läsa mer om fakturascanning här eller se vår animationsvideo som ger en visuell överblick över lösningen och fördelarna