Lagerhaus skapar sin butiksupplevelse digitalt
Lagerhaus har valt att börja planera och validera sin butiksupplevelse och sina kampanjer med hjälp av digitala butiksytor i 3D
Lagerhaus har valt att börja planera och validera sin butiksupplevelse och sina kampanjer med hjälp av digitala butiksytor i 3D.
Under pandemin har det blivit ännu viktigare för oss att ha en visualiserad tanke om en kommande kampanj att jobba runt innan vi beslutar oss för den slutgiltiga utformningen, säger Laurie Börjesson, Koncept och Visualansvarig.
Med MockShop är mitt arbete för att överföra en tydlig syn på produktsexponeringarna mycket enklare och snabbare.
Framförallt är det en tydligare och effektivare butikskommunikation för ett bättre butiksgenomförande som är målet.
Butiken är central för oss på Lagerhaus där vi inspirerar våra besökare på ett sätt som bara är möjligt på en fysisk plats och det vill vi värna om, fortsätter Laurie.