23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Handelns digitala transformation!

Välkommen till ett seminarium om handelns digitala transformation den 17 mars. Handeln genomgår stora förändringar. Kraven och förväntningarna från konsumenterna stiger. Vad är det som driver den digital transformation inom branschen?

Konsumenten är en stor drivkraft och idag förväntar sig allt fler en digital och sömlös kundupplevelse.
Under detta seminarie på 2 timmar går vi igenom handelns digitala utveckling de senaste åren. Hur har digitaliseringen påverkat handeln och handelns förutsättningar? Vi tittar på hur bland annat internets framväxt påverkat köpmönster och köpbeteenden och förändrat våra konsumtionsmönster.

  • Handelns digitalisering – en översikt
  • E-handel och butiksdöden, fakta och myter
  • Digitaliseringens möjligheter
  • Konsumentbeteende
  • Trender
  • Drivkrafter
  • Möjligheterna i den digitala transformationen

Datum & Tid: 17 mars, 08:30-10:30 (frukost serveras 08:00)
Var: Stockholm City Conference Center, Norra Latin, Drottninggatan 71B:

Anmälan: Fåtal platser finns kvar! Anmäl via länken senast 12 mars

https://stigfram.se/portfolio-items/seminarium-handelns-digitala-transformation/?portfolioCats=41

Målgrupp: Alla inom detaljhandeln

Pris: Kostnadsfritt. Eventuell avbokning ska ske senast 2 dagar innan, annars tar vi en now show avgift på 350 kr.

 

 


 
 
 

StigFram AB
Convendum
Kungsgatan 9
111 43 Stockholm
Stockholms stad
Sverige
VAT nummer: SE5567359160

Kontaktperson

Sänd till en kollega

0.047